Search

Translate

donderdag 8 december 2016

De Kom-Nu-Uit-Bed Olie voor de Jeweetwel Dagen

Ik heb bijna nooit problemen met opstaan. Ik vind het heerlijk om de dag te beginnen en langslapen is niets voor mij, laat staan in bed liggen te wachten tot mijn gezinsleden eindelijk wakker zijn.

Maar er zijn van die dagen dat ik gewoon niet uit bed kom.
Mijn ogen plakken dan aan elkaar, of ik voel gewoon dat het koud is buiten de deken. Of ik heb geen energie. Of mijn bed ligt net zo lekker. Of mijn hormonen hebben me 's nachts uit mijn slaap gehouden. Meestal is het een combinatie van twee of drie genoemde punten.

Wat ik dan doe is mijn voorraadje Kom-Nu-Uit-Bed olie aanspreken. Hiermee smeer ik dan mijn polsen en voetzolen in. Dat helpt meteen. Wat aan mijn vingers blijft zitten, smeer ik in mijn haarpunten. Uiteraard staat het flesje naast mijn bed.



Wat zit hier dan in (flesje 10ml):
een lekkere olie, zoals amandelolie, argan of olijfolie
10 druppels etherische olie rozemarijn*
10 druppels etherische olie sinaasappel

Even goed schudden en klaar.
Heerlijk! En o ja; goedemorgen!

Vivian Dassen

* als je een hoge bloeddruk hebt, gebruik dan de helft van de rozemarijndruppels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.